SapinBelge.be
Deze website sapinbelge.be wordt beheerd door SAPINS.BE SRL . Op deze website verwijzen de termen "wij", "ons" en "onze" naar het bedrijf SAPINS.BE SRL dat de website SapinBelge.be beheert.
De onderstaande Algemene Verkoopvoorwaarden zijn van toepassing op alle bestellingen die via sapinbelge.be bij het bedrijf SAPINS.BE worden geplaatst voor alle aangeboden producten en diensten, tenzij vooraf schriftelijk anders is overeengekomen.
Deze algemene verkoopsvoorwaarden worden systematisch ter beschikking gesteld aan elke koper om hem in staat te stellen een bestelling te plaatsen. Het plaatsen van een bestelling impliceert bijgevolg de volledige en onvoorwaardelijke aanvaarding van deze algemene verkoopsvoorwaarden door de koper.
Elke door de koper gestelde tegenstrijdige voorwaarde zal, bij gebreke van uitdrukkelijke aanvaarding, niet tegenstelbaar zijn aan de verkoper, ongeacht het moment waarop deze onder zijn aandacht is gebracht.
Het feit dat de verkoper op een gegeven moment geen beroep doet op een van deze algemene verkoopvoorwaarden, kan niet worden uitgelegd als een afstand van het recht om later wel een beroep te doen op een van deze voorwaarden.
De informatie in advertenties, brochures of andere schriftelijke documenten die rechtstreeks door agenten of werknemers van het Bedrijf worden verstrekt en/of via welke media dan ook, met name via internet, worden verspreid of gecommuniceerd, vormt een uitnodiging om onderhandelingen aan te gaan en heeft geen contractuele waarde.
SAPINS.BE is een besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid (BVBA) met een kapitaal van € 18.600,00.
SAPINS.BE SPRL
Tubekeweg 383 A
1420 Braine-L'alleud
Intracommunautair btw-nummer: 0893.134.428
Door deze algemene verkoopvoorwaarden te raadplegen, erkent de Klant:
De door de koper bij het plaatsen van een bestelling verstrekte informatie is bindend voor de koper. In geval van fouten of onvolledige gegevens in de contactgegevens van de ontvanger, kan SAPINS.BE niet aansprakelijk worden gesteld voor de onmogelijkheid tot levering.
Productaanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt.
De kerstbomen die te koop worden aangeboden, zijn natuurproducten. Ze worden per maat verkocht en variëren van 25 cm voor bomen kleiner dan 2 meter tot 50 cm voor bomen groter dan 2 meter.
De levensduur van een Nordmannspar bedraagt drie weken en die van een spar twee weken, op voorwaarde dat ze niet in de buurt van een warmtebron worden geplaatst. Anders wordt de levensduur aanzienlijk verkort.
Wanneer de boom in een pot, op een kruis of in een waterstandaard wordt besteld, is de maat van de boom inclusief de ondersteuning.
De klant erkent dat een boom vochtig kan zijn en dat SAPINS.BE niet aansprakelijk kan worden gesteld voor eventuele vlekken en/of krassen die op de grond achterblijven.
Bevlokte kerstbomen worden op bestelling gemaakt. Daarom is er een voorbereidingstijd van 48 uur nodig.
De kerstversiering en lichtslingers die wij verkopen zijn kwaliteitsproducten (conform de EEG-normen) en zijn zorgvuldig geselecteerd.
Bij het bestellen van decoraties is de installatie ervan niet inbegrepen.
De door de klant aangegeven locatie voor de installatie van de boom moet redelijkerwijs toegankelijk zijn.
Bij bestelling van een boom met een hoogte van meer dan 2,20 m verbindt de klant zich er uitdrukkelijk toe de geschikte doorgang naar de plaats van plaatsing te controleren. De doorgang mag in geen geval minder dan één meter breed zijn.
De foto's van de Producten die op de website sapinbelge.be worden gepresenteerd, zijn zo getrouw mogelijke reproducties. SAPINS.BE kan niet aansprakelijk worden gesteld voor kleine verschillen (maat, kleurverschil, evenwicht, eventuele gaten, enz.).
Indien de voorraad strekt, betaalt SAPINS.BE de klant het bedrag van het bestelde artikel plus de verzendkosten terug.
Indien er sprake is van een lopend geschil over de betaling, zoals over een late levering, de kwaliteit van het geleverde product, etc., kan SAPINS.BE genoodzaakt zijn om de voorwaarden voor het verwerken van een nieuwe bestelling met de klant te bespreken.
Bestellingen kunnen enkel online worden geplaatst, op de website sapinbelge.be
Bestellingen van kerstbomen, aanvragen voor thuislevering of aanvragen voor afhaling van kerstbomen kunnen enkel via het online formulier (sapinbelge.be) of per e-mail: info@sapinbelge.be.
Partijen zijn niet gebonden indien de bestelling of het verzoek op een andere wijze wordt gedaan.
Klanten kunnen enkel bestellingen plaatsen via de website sapinbelge.be of per e-mail voor bomen hoger dan 3 meter.
Om bij zijn eerste bestelling op de website sapinbelge.be een Product te kunnen kopen, moet de Klant een klantaccount aanmaken en een bestelformulier invullen met een aantal verplichte velden. Deze velden worden beschouwd als informatie die noodzakelijk is voor het beheer van de bestelling en de commerciële relatie, zodat zijn bestelling in aanmerking kan worden genomen.
Niet-emanciperende minderjarigen hebben geen handelingsbekwaamheid. Het verzamelen van gegevens van minderjarigen moet door de minderjarige aan het ouderlijk gezag worden gemeld.
SAPINS.BE vestigt de aandacht van de Klant op het feit dat online bestellen op de Website sapinbelge.be veilig is.
De Klant dient het/de bestelde Product(en), de bestelde hoeveelheden en de plaats van verzending van de Bestelling nauwkeurig te controleren.
Indien SAPINS.BE de Bestelling aanvaardt, geeft zij blijk van deze aanvaarding door het versturen van een Orderbevestiging naar het e-mailadres van de Klant.
De verkoop is pas definitief nadat SAPINS.BE de klant een bevestiging van de bestelling heeft gestuurd, waarin de verzending van de Producten wordt gespecificeerd.
SAPINS.BE behoudt zich het recht voor om een Bestelling van een Klant te weigeren om een legitieme reden, in overeenstemming met de huidige wetgeving.
Het is daarom gerechtigd om elke afwijkende bestelling of bestelling die te kwader trouw is geplaatst, te weigeren. Bovendien heeft het Bedrijf het recht om elke bestelling te weigeren van een klant met wie een geschil bestaat over de betaling van een eerdere bestelling bij SAPINS.BE, of bij een andere handelaar.
Een Bestelling kan door SAPINS.BE steeds worden geannuleerd in geval van:
Geval van niet-beschikbaarheid van het/de bestelde product(en)
Vanwege de specifieke aard van het internet garandeert het bedrijf niet dat alle producten realtime beschikbaar zijn op zijn website. In geval van tijdelijke of permanente onbeschikbaarheid van een van de producten, zal het bedrijf de internetgebruiker hiervan op de hoogte stellen via zijn website of door een e-mail te sturen naar een geldig e-mailadres dat door de klant is opgegeven. Het bedrijf zal dan aanbieden om het bestelde product te vervangen door een gelijkwaardig product (kwaliteit en prijs), of een tegoedbon te verstrekken, of om gebruik te maken van uw herroepingsrecht (annulering van uw bestelling).
Elk verzoek tot annulering van een bestelling moet vóór verzending van de producten worden ingediend, om in behandeling te worden genomen, en uiterlijk 1 uur nadat de bestelling is geregistreerd. Na deze periode is annulering niet meer mogelijk.
Overeenkomstig artikel VI.53, 4° van het Wetboek van economisch recht kan de consument het herroepingsrecht waarin artikel VI.47 van datzelfde Wetboek voorziet, niet uitoefenen voor producten die snel kunnen bederven, wat het geval is voor natuurlijke en bevlokte kerstbomen.
Elke bestelling van bederfelijke producten resulteert daarom in de levering van het/de bestelde product(en). Indien de bestelling niet binnen een uur na plaatsing wordt geannuleerd, is annuleren in principe niet mogelijk.
U wordt dan geacht binnen de wettelijke termijn afstand te hebben gedaan van uw herroepingsrecht.
De bederfelijke aard van kerstbomen vormt namelijk een uitzondering op het herroepingsrecht.
Voor artikelen die niet snel bederven, verzoeken wij u om vooraf contact op te nemen met de Klantendienst via info@sapinbelge.be en foto's bij te voegen. Vervolgens dient u de artikelen in de originele verpakking binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren naar het door de Klantendienst opgegeven adres.
Voor geopende, niet-verzegelde, vuile, onvolledige, beschadigde of niet-conforme artikelen geldt geen retourrecht. In dat geval blijft u eigenaar van het product. Indien gewenst, wordt het product aan u geretourneerd en zijn de verzendkosten voor uw rekening.
Binnen 15 dagen of minder: u ontvangt een terugbetaling per bankoverschrijving of creditcard (afhankelijk van uw oorspronkelijke betaalmethode) ter hoogte van het bedrag van de geretourneerde producten, inclusief de oorspronkelijke verzendkosten. Eventuele retourkosten zijn voor rekening van de klant.
Verzend- en retourkosten zijn altijd voor rekening van de klant. Onbetaalde artikelen worden geweigerd en teruggestuurd naar de afzender.
Uw verzoek tot terugbetaling kan pas worden verwerkt nadat de geretourneerde artikelen bij SAPINS.BE zijn aangekomen.
Goederen dienen te worden geretourneerd naar het volgende adres:
SAPINS.BE SPRL
Tubizeweg 483 A
1420 Braine-L'alleud
België
Bij herroeping van de Bestelling worden de reeds door de Klant verrichte en door de Vennootschap ontvangen betalingen terugbetaald via hetzelfde door de Klant gekozen betaalmiddel, evenals de verzendkosten en met uitsluiting van elke andere vergoeding of schadevergoeding, overeenkomstig de wettelijke bepalingen die van kracht zijn in de Benelux-landen, d.w.z. binnen een termijn van maximaal dertig (30) dagen vanaf de dag volgend op die waarop de Klant zijn verzoek heeft ingediend.
Indien de klant dit wenst, worden de bomen opgehaald op hetzelfde adres als het opgegeven bezorgadres.
De retourservice moet worden vermeld bij de bestelling van de boom(en) of via een schriftelijk verzoek op het adres: info@sapinbelge.be.
De datum waarop de boom wordt teruggenomen, wordt in onderling overleg tussen partijen vastgesteld, hetzij in de ochtend tussen 08.00 en 12.00 uur, hetzij in de middag tussen 12.00 en 18.00 uur.
Wanneer de datum is vastgelegd, gaat de klant ermee akkoord om op het aangegeven adres en tijdstip aanwezig te zijn.
Indien de klant tijdens de ophaling afwezig is en dit tot gevolg heeft dat SAPINS.BE de boom niet kan ophalen, wordt aangenomen dat SAPINS.BE aan haar ophaalplicht heeft voldaan.
Onverminderd het bepaalde in het voorgaande lid kunnen Partijen een nieuwe datum voor de doorgang overeenkomen. De prijs hiervan wordt gefactureerd tegen het tarief van € 25,- inclusief btw.
De ophaaldienst beperkt zich tot het verwijderen van de boom.
Bij het terugnemen dient de boom vrij te zijn van alle versieringen.
Het verwijderen van dennennaalden uit de grond is niet inbegrepen in de ophaaldienst.
Indien de boom bij het ophalen niet leeg is, wordt een vast bedrag in rekening gebracht van:
Dit geldt zowel in het geval van het verwijderen van de decoraties die de klant terugkrijgt, als met het oog op hun ecologische vernietiging.
De prijs wordt vastgesteld op basis van:
Naast het specifieke geval:
Dit bedrag kan worden herzien indien er wijzigingen optreden in deze elementen of in de omvang van de dienstverlening.
Onze prijzen zijn aangegeven in euro's en zijn inclusief alle belastingen (inclusief BTW), exclusief verzend- en administratiekosten.
SAPINS.BE kan haar prijzen op elk moment wijzigen, maar verbindt zich ertoe de producten te factureren op basis van de prijzen die gelden op het moment dat de bestelling wordt geplaatst, onder voorbehoud van beschikbaarheid op die datum en van effectieve betaling.
Met verwijzing naar de artikelen 1226 en volgende van het Burgerlijk Wetboek, betaalt de klant die de hierboven bedoelde overeenkomst eenzijdig en voortijdig beëindigt, aan SAPINS.BE als forfaitaire en onherleidbare schadevergoeding het bedrag van € 62,00.
Bovendien heeft SAPINS.BE het recht om een hogere schadevergoeding te eisen indien zij de omvang van haar verlies kan bewijzen.
De door SAPINS.BE geaccepteerde betaalmethoden zijn als volgt:
De facturen van SAPINS.BE zijn betaalbaar bij ontvangst, netto en zonder korting.
Elke factuur uitgeschreven door SAPINS.BE wordt door de klant definitief aanvaard indien deze niet binnen acht dagen na ontvangst ervan gemotiveerd per aangetekende brief is betwist.
De verkochte producten en goederen blijven eigendom van SAPINS.BE tot de prijs volledig betaald is.
Online: veilige transactie dankzij het Ingenico-betalingssysteem.
Om de veiligheid van uw aankopen te garanderen, heeft SAPINS.BE alle nodige procedures geïmplementeerd om u te beschermen tegen frauduleus gebruik van uw bankkaart.
Als u merkt dat er een frauduleuze afschrijving van uw bankrekening heeft plaatsgevonden, raden wij u aan om onmiddellijk contact op te nemen met uw bank.
Al onze producten worden op aanvraag bereid en rechtstreeks vanuit de verschillende productielocaties verzonden. Voor uw gemak kunnen leveringen vertraging oplopen ten opzichte van de bij de bestelling aangegeven datum, afhankelijk van weersomstandigheden of informatie over verstoringen op het wegennet.
Bestellingen van decoratieartikelen (uitgezonderd natuurproducten) worden verzonden via Bpost (voor België), natuurproducten (sparren, kransen, enz.) worden verzonden via de exclusieve vervoerder SKR Group (voor België) of via een andere private vervoerder, in volgorde van ontvangst en binnen de grenzen van de beschikbare voorraad.
SAPINS.BE kan verplicht zijn de bij de bestelling meegedeelde vervoerder te wijzigen indien een onvoorziene gebeurtenis de correcte levering van de bestelling dreigt te verhinderen (staking, verkeershinder, enz.) of indien deze beter geschikt blijkt voor de bestelling (volume, omvang en hoeveelheid).
De levering vindt plaats bij de ingang van het gebouw (begane grond) en per tijdslot (9.00 – 12.00 uur en 14.00 – 18.00 uur).
De ondertekening van de leveringsbon door de klant of zijn vertegenwoordiger geldt als aanvaarding van de boom.
Indien de klant een rechtspersoon is, verbindt hij zich ertoe ervoor te zorgen dat bij de levering een persoon aanwezig is die rechtsgeldig gemachtigd is om de onderneming te verbinden.
Afhankelijk van de bestelde artikelen zijn er drie levermethoden mogelijk:
Levering vindt plaats binnen de bij de bestelling aangegeven termijn, door directe levering van het product aan de aangegeven ontvanger.
De ondertekening van een ontvangstbevestiging door de geïdentificeerde ontvanger is vereist.
Bij een bestelling van een "cadeau" of een "afleveradres dat verschilt van het factuuradres", adviseren wij u om in het gedeelte "aflevering" de contactgegevens te controleren van de persoon met wie u contact moet opnemen om ervoor te zorgen dat de levering correct wordt uitgevoerd.
In geval van een onvolledig adres, een onjuist adres, weigering van het pakket door de ontvanger of een gebrek aan informatie waardoor het product niet op tijd bij de ontvanger kan worden afgeleverd, kan SAPINS.BE niet aansprakelijk worden gesteld.
Indien de bestemmeling afwezig is op het moment van de levering, of indien het ontbreken van informatie aanleiding geeft tot een tweede presentatie aan de bestemmeling, zal SAPINS.BE de kosten voor deze tweede levering factureren tegen het vaste tarief van € 25,00 inclusief btw. Deze tweede levering zal volgens het per regio vastgestelde schema verlopen.
Geen leveringen naar Frankrijk.
In geval van een aantoonbare vertraging in de levering ten opzichte van de bij de bestelling aangegeven datum, verzoeken wij u contact op te nemen met de klantenservice om een onderzoek naar de levering te starten bij de betreffende vervoerder. Met name voor kerstbomen geldt dat de op het bestelformulier vermelde leverdatum kan worden gewijzigd indien de weersomstandigheden het niet toelaten de bestelling in goede staat te verzenden.
Als u een klacht wilt indienen bij de Klantenservice, verstrek ons dan uw contactgegevens, uw factuurnummer, de referentie(s) van het/de product(en) dat/die op de factuur staat/staan en geef de reden van uw klacht aan.
Het pakket kan beschadigd zijn of de inhoud kan gedeeltelijk of geheel gestolen zijn.
Als u een dergelijke fout opmerkt, noteer dit dan op de bon van de vervoerder en weiger het product door het naar ons terug te sturen. Mocht u deze fout constateren nadat de vervoerder al vertrokken is, meld dit dan binnen 24 werkuren na ontvangst van de bestelling per e-mail aan info@sapinbelge.be, met een foto.
Ondanks de zorgvuldigheid waarmee de bestelling wordt klaargemaakt, kan het voorkomen dat er een product ontbreekt in de bestelling, of dat er een fout is gemaakt bij de voorbereiding.
Indien u een dergelijke fout constateert, verzoeken wij u dit zo spoedig mogelijk en indien mogelijk binnen 24 werkuren na ontvangst van de bestelling aan ons te melden. Dit kan per e-mail naar info@sapinbelge.be.
Indien een pakket verloren gaat bij een van onze vervoerders, dient u ons hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen.
Het bedrijf zal samen met de relevante afdelingen een onderzoek instellen.
SAPINS.BE garandeert de installatie van de bomen en/of decoraties die zij plaatst, op het moment van de levering en de goedkeuring daarvan door de Klant.
Indien de bomen en/of versieringen na levering door kwaadwilligheid, sabotage of vandalisme beschadigd raken, blijft de Klant verantwoordelijk voor de eventuele vervanging.
Ook in geval van hevige wind, aardbevingen, oorlogen, uitsluitingen, aanslagen, enz. kan SAPINS.BE niet garanderen dat de geplaatste bomen en/of decoraties geen schade zullen oplopen. In alle gevallen blijft een eventuele herinstallatie de verantwoordelijkheid van de Klant.
Voor alle informatie of vragen staat onze Klantenservice tot uw beschikking: info@sapinbelge.be
Per e-mail via het contactformulier op de website.
Alle teksten, illustraties en foto's op de website sapinbelge.be zijn beschermd door intellectuele eigendomsrechten.
Elke reproductie is strikt verboden.
De aangeboden producten voldoen aan de geldende Belgische wetgeving.
De installatie en het ophalen van de boom vinden plaats onder leiding en verantwoordelijkheid van de klant of zijn vertegenwoordiger, bij aankomst van het personeel van SAPINS.BE op het aangegeven adres.
SAPINS.BE kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade veroorzaakt tijdens de installatie of verwijdering van de boom.
De foto's en teksten die de aangeboden producten illustreren, zijn zo getrouw mogelijk aan de artikelen die naar u worden verzonden. SAPINS.BE kan echter niet aansprakelijk worden gesteld voor kleine afwijkingen (afwijkingen in de afmetingen - 50 cm, kleur, balans, gaten, enz.).
SAPINS.BE kan niet aansprakelijk worden gesteld voor de niet-uitvoering van de gesloten overeenkomst in geval van een onvoorzienbare en onoverkomelijke gebeurtenis door een derde partij bij de overeenkomst (verstoring, gehele of gedeeltelijke staking, met name van postdiensten en vervoer- en/of communicatiemiddelen, overstroming, brand, enz.) of door een fout van de klant. Uiteraard verbindt SAPINS.BE zich ertoe alles in het werk te stellen om zo snel mogelijk een oplossing te vinden om de gesloten overeenkomst na te komen.
De producten die SAPINS.BE rechtstreeks voor verkoop aanbiedt, zijn deze die op de site sapinbelge.be voorkomen, op de dag dat de internetgebruiker deze site raadpleegt en binnen de grenzen van de beschikbare voorraad.
De keuze en aankoop van een product of dienst vallen uitsluitend onder de verantwoordelijkheid van de klant. De volledige of gedeeltelijke onmogelijkheid om de producten te gebruiken, met name vanwege hardware-incompatibiliteit, kan geen aanleiding geven tot enige schadevergoeding, terugbetaling of het in twijfel trekken van de aansprakelijkheid van SAPINS.BE, behalve in geval van een bewezen verborgen gebrek, non-conformiteit, gebrekkigheid of uitoefening van het herroepingsrecht.
Hyperlinks kunnen leiden naar partnersites. De partnersites zijn als enige verantwoordelijk voor de inhoud ervan.
Natuurlijke bomen en gevlokte bomen zijn natuurproducten.
De gevlokte bomen zijn behandeld met een brandvertragend product (Vlamvertragend M1).
Deze producten blijven brandbaar en mogen niet in de buurt van een warmtebron worden geplaatst.
Al onze verkochte producten zijn EEG-gecertificeerd.
SAPINS.BE is aansprakelijk voor gebreken in de overeenstemming van de goederen met de overeenkomst en voor verborgen gebreken onder de voorwaarden voorzien in de artikelen 1641 tot 1649 van het Burgerlijk Wetboek.
Conform de huidige wetgeving geldt voor alle producten een wettelijke garantie van 2 jaar tegen conformiteitsgebreken.
Artikel 1641 van het Burgerlijk Wetboek
"De verkoper is gehouden tot vrijwaring voor verborgen gebreken van de verkochte zaak, die deze ongeschikt maken voor het gebruik waartoe men ze bestemd heeft, of die dit gebruik zodanig verminderen dat de koper de zaak niet zou hebben gekocht, of er slechts een lagere prijs voor zou hebben betaald, indien hij de gebreken had gekend."
Artikel 1648 van het Burgerlijk Wetboek
"De rechtsvordering wegens verborgen gebreken moet door de koper worden ingesteld binnen een korte termijn, afhankelijk van de aard van de verborgen gebreken en het gebruik van de plaats waar de verkoop heeft plaatsgevonden."
SAPINS.BE verbindt zich er tevens toe om elke bestelde boom binnen 10 dagen na levering te ruilen, mits de Klant de redenen en een foto opgeeft die de ontevredenheid rechtvaardigen. De boom wordt geruild voor een boom met dezelfde kenmerken als die welke bij de bestelling zijn opgegeven. De boom kan slechts één keer worden vervangen.
Dit doet geen afbreuk aan het recht van SAPINS.BE om de boom niet te vervangen en de klant het bedrag van zijn bestelling terug te betalen (steeds exclusief leverings- of retourkosten).
Voor technische problemen of vragen om informatie kunt u contact opnemen met de klantendienst: info@sapinbelge.be.
Retournering van een Product wordt enkel aanvaard indien hierover een klacht is ingediend, er voorafgaand een verzoek daartoe is ingediend, de retourzending vergezeld gaat van een foto en de Koper de instructies van de klantenservice opvolgt.
Wanneer u een artikel retourneert dat onder de garantie valt, moet u dit in de originele verpakking doen, samen met eventuele accessoires, instructies en documentatie, en de retourovereenkomst die u per e-mail van de SAPINS.BE klantenservice hebt ontvangen.
Onvolledige retourzendingen of retourzendingen waarvan de verpakking beschadigd is, worden geweigerd en op kosten van de klant teruggestuurd.
Indien SAPINS.BE constateert dat het product niet overeenkomt met de aanbieding, zal het worden omgeruild voor een product met dezelfde referentie en van dezelfde of hogere kwaliteit, afhankelijk van de beschikbaarheid. In dat geval kan de koper een terugbetaling aanvragen.
Indien het Product niet beschikbaar is, zal SAPINS.BE de prijs [exclusief leveringskosten] terugbetalen.
Door een bestelling te plaatsen, gaat de Klant ermee akkoord dat SAPINS.BE de gegevens die via deze bestelling worden verzameld, mag opslaan, verwerken en gebruiken om de bestelling te verwerken.
Een deel van deze gegevens kan in dit kader worden doorgegeven aan de bedrijven die betrokken zijn bij de levering van de bestelde Producten.
SAPINS.BE verwerkt persoonsgegevens overeenkomstig Verordening (EU) 2016/679 van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens (AVG) en andere wettelijke bepalingen betreffende de bescherming van persoonsgegevens.
SAPINS.BE informeert u dat u uw persoonsgegevens kunt inzien, laten corrigeren of, indien u daartoe een gegronde reden hebt, kunt laten beperken of verwijderen. Daarnaast heeft u recht op gegevensoverdraagbaarheid.
U kunt uw toestemming voor de verwerking van uw persoonsgegevens te allen tijde intrekken. U kunt te allen tijde bezwaar maken tegen het gebruik van de gegevens die wij verwerken voor direct marketingdoeleinden. U kunt uw recht op intrekking van uw toestemming en uw recht van verzet, zonder rechtvaardiging, schriftelijk en met een kopie van de voorzijde van uw identiteitskaart, indienen bij het volgende adres: info@sapinbelge.be.
Dit contract is onderworpen aan het Belgisch recht. De taal van dit contract is Frans/Nederlands/Engels.
Bij geschillen zullen partijen proberen tot een schikking te komen.
Indien dit niet lukt, erkennen zij nu de exclusieve bevoegdheid van de rechtbanken van Brussel [Vrederechtbank van Ukkel], en dat enkel het Belgisch recht van toepassing zal zijn.
Voor particulieren is de bevoegde rechtbank in geval van een geschil de rechtbank van de woonplaats van de gedaagde of, naar keuze van de gedaagde, de plaats waar het product feitelijk is geleverd.