Retour- en terugbetalingsbeleid – Sapin Belge Ga naar de inhoud

Welkom gast

Gelieve inloggen of registreren

Retour- en terugbetalingsbeleid

GEEFT TERUG

----

Onze polis duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen wij u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om voor retournering in aanmerking te komen, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Diverse soorten producten kunnen pas 1-2 dagen na levering geretourneerd worden. Bijvoorbeeld bederfelijke goederen zoals bloemen of dennenbomen. Wij vragen u bij ontvangst de conformiteit van het product zorgvuldig te controleren. Van ieder geleverd product maken onze bezorgers een foto, waarmee wij bij eventuele betwisting de staat van de geleverde producten kunnen controleren.

Wettelijk zijn wij niet verplicht om het terug te nemen. Het bederfelijke karakter van kerstbomen vormt immers een uitzondering op het herroepingsrecht. Maar als onderdeel van onze geld-terug-garantie kunnen we dit in bepaalde gevallen doen, op voorwaarde dat er een verzoek wordt ingediend per e-mail naar info@sapinbelge.be.

Stuur uw aankoop alstublieft niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts een gedeeltelijke terugbetaling wordt gegeven: (indien van toepassing)
* Decoratie met duidelijke gebruikssporen.
* Elk artikel met onverpakte verpakking (kerstballen, kerstversiering, kaars)
*Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen missen om redenen die niet te wijten zijn aan een fout van onze kant.
*Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.

Terugbetalingen (indien van toepassing)
Zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail ter bevestiging dat wij het hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van onze beslissing om uw terugbetalingsverzoek goed te keuren of af te wijzen.
Als uw verzoek wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast. Verzendkosten worden niet gerestitueerd, als u een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten ervan afgetrokken.



Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als u uw terugbetaling nog niet heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, omdat het enige tijd kan duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.
Neem dan contact op met uw bank. Er is vaak een verwerkingstijd nodig voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als u na het voltooien van al deze stappen nog steeds uw terugbetaling niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via info@sapinbelge.be.

Sale artikelen (indien van toepassing)
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Helaas kunnen uitverkoopartikelen niet worden gerestitueerd.

Ruilen (indien van toepassing)
Voor natuursparren kunnen wij deze in bepaalde gevallen op onze kosten omruilen, maar hiervoor dient u een schriftelijk verzoek per e-mail te sturen. Overige producten vervangen wij een artikel alleen als het defect of beschadigd is. Indien u het in dit geval wenst te ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail naar info@sapinbelge.be en stuur ons uw artikel naar: Chau. de Nijvel 167 7181 Seneffe.


Cadeaus
Als het geretourneerde artikel bij aankoop als cadeau is gemarkeerd en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeautegoed dat gelijk is aan de waarde van uw retourzending. Zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen, wordt er per post of e-mail een cadeaubon naar u verzonden.

Als het artikel bij aankoop niet als cadeau was gemarkeerd, of als de cadeaugever het artikel liever eerst ontvangt en het later aan u geeft, sturen wij het geld terug naar de cadeaugever en weet hij dat u het artikel heeft geretourneerd.

Verzenden
Om een ​​product te retourneren, moet u het opsturen naar: Chau. de Nijvel 167 7181 Seneffe.

U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Indien u een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten voor het retourneren hiervan afgetrokken.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is om uw geruilde product te ontvangen variëren.

Als u een artikel met een waarde van meer dan $ 50 verzendt, kunt u overwegen een verzendservice te gebruiken waarmee u de verzending kunt volgen of een verzendverzekering kunt afsluiten. Wij garanderen niet dat wij het artikel dat u naar ons retourneert, zullen ontvangen.

Uw verlanglijst