Wat zijn de verzendtijden voor uw producten?
Minder dan 24 uur
Verzenden jullie waar dan ook ter wereld?
Nee, alleen in België
Waar vandaan verzenden wij uw product?
Uit België
Verstrekt u producttrackinginformatie?
Ja
Sommige artikelen ontbreken in mijn bestelling, wat gebeurt er?
Onze producten worden afzonderlijk verzonden, afhankelijk van uw bestelling. Als deze bijvoorbeeld artikelen uit twee verschillende magazijnen bevat, zal er dus sprake zijn van twee leveringen. De rest van de bestelling zal hoogstwaarschijnlijk binnenkort arriveren.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat kan ik doen?
Het spijt ons dit te horen. Stuur ons eenvoudigweg een afbeelding van het beschadigde artikel in kwestie naar: e-mailadres en wij sturen u zo snel mogelijk een soortgelijk vervangend artikel.
Waar bevindt u zich?
Wij zijn gevestigd in Seneffe in België
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Waarom duurt het zo lang?
We verontschuldigen ons voor de vertraging. Soms kan internationale verzending langer duren dan verwacht vanwege de douaneafhandeling. Wel kunt u uw bestelling traceren en op elk moment zien waar deze zich bevindt. Als u nog steeds het gevoel heeft dat u hulp nodig heeft bij het volgen van uw pakket of als u er meer informatie over wilt hebben, neem dan contact met ons op via e-mail op het volgende adres: e-mailadres
Heeft u een restitutiebeleid?
We doen ons best om eventuele problemen die onze klanten tegenkomen met hun online artikelen op te lossen. Indien u toch een terugbetaling van uw bestelling wenst te ontvangen, kunnen wij uiteraard de betaling uitvoeren, in het geval dat het beroep binnen 30 dagen na de datum van de bestelling wordt ingediend en het/de betreffende product(en) niet in de aanbieding is. Voor meer informatie kunt u meer lezen over ons restitutiebeleid link naar het restitutiebeleid