Wat zijn de verzendtijden voor uw producten?
Alle bestemmingen: 2 tot 8 werkdagen
De levering start in de derde week van november. Wanneer u uw bestelling bevestigt, ontvangt u een bezorgschema voor uw adres, zodat u de ideale datum kunt kiezen.
Levertijden per regio :
Verzenden jullie wereldwijd?
👉 Nee, alleen in België
Vanwaar verzenden wij uw product?
👉 Vanuit België
Biedt u producttracking-/traceringsinformatie?
👉 Ja
Er ontbreken enkele artikelen in mijn bestelling, wat is er aan de hand?
👉 Onze producten worden apart verzonden, afhankelijk van je bestelling. Als je bestelling bijvoorbeeld artikelen uit twee verschillende magazijnen bevat, worden er twee leveringen uitgevoerd. De rest van de bestelling zal waarschijnlijk binnenkort arriveren.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat kan ik doen?
👉 Het spijt ons dit te horen. Stuur ons een foto van het beschadigde artikel naar het e-mailadres: e-mailadres en we sturen je zo snel mogelijk een vergelijkbaar vervangend artikel.
Waar bevind je je?
👉 Wij zijn gevestigd in Braine l'Alleud, België.
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Waarom duurt het zo lang?
👉 Onze excuses voor de vertraging. Soms kan internationale verzending langer duren dan verwacht vanwege douaneformaliteiten. U kunt uw bestelling echter op elk moment volgen en zien waar deze zich bevindt. Als u toch hulp nodig heeft bij het volgen van uw pakket of er meer informatie over wilt, neem dan contact met ons op via het volgende e-mailadres: e- mailadres
Hebben jullie een restitutiebeleid?
👉 We doen ons best om eventuele problemen van onze klanten met hun online artikelen op te lossen. Als u toch een terugbetaling van uw bestelling wilt ontvangen, kunnen we de betaling uiteraard verwerken, mits de claim binnen 30 dagen na de besteldatum wordt ingediend en het/de betreffende product(en) niet in de aanbieding zijn. Lees voor meer informatie ons retourbeleid via de link 'Retourbeleid'.